chokladpudding

Pic; Emma

Hello again! Jag låg som osynlig och somnade på soffan för några timmar sen, gud så skönt det var. Men vaknade dock av att thomas nästan satte sig på mig, hade ju blivit mos då. Men pigg blev jag och då tog jag på mig skorna, jackan, vantar och så vidare för mamma skulle åka och handla, jag hade ingenting att göra, så jag hängde på. Lika bra, för då får man alltid något gott med sig hem. Chokladpudding, en såndär färdig-gjord ni vet? Blev grymt sugen på en sån, så vi köpte en till mig och när vi kom hem satte jag mig i soffan och började äta. Var lite skeptisk för konsestensen(?), den var helt slajmig... Jag slängde den efter första, andra och tredje tuggan.. Om man kan kalla det tugga.

Ett totalt ointressant inlägg om chokladpudding fick jag till. Och med en bild som inte har någonting alls med det hela att göra! Cred till mig... Nu ska jag äta en Billy's, tjockisdag? Javisst! Massa pussar från Sarah.

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad bra :) jag mår också bra:)

2009-11-17 @ 20:05:24
URL: http://sandranaoom.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

fin blogg :)

2009-11-17 @ 22:43:50
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0