MYSDAG

Jag och Sarah förra hösten
Hey! Julianna här och mitt första inlägg, lite stolt är jag allt, haha. Jahapp vad händer idag då? eller nu kanske man säger "vad händer ikväll" klockan är ju faktiskt tre och tiden har bara sprungit iväg och jag har inte hunnit göra någonting idag. Kanske för att jag sov till tolv, halv ett. Men det är sånt som händer ibland om man lägger sig lite för sent. Men shit the same, det är ju lovets sista dag då ska man inte göra någonting, bara ta det lungt. I alla fall enligt mig!

Men lite saker ska jag nog hinna med att göra, t.ex kolla genom lite prov som vi ska ha nästa vecka i skolan, men det är ingen brodska med det inte. Tur att man går Media säger jag bara, det är jätteskönt. Nästan inga läxor men ändå lär man sig mycket! Låter bra eller hur? Men aja, nu ska jag väl sätta på någon skräckfilm och tjata på min pappa att han ska åka och köpa lite godis och cola till mig. Mums! Lika bra att jag springer ner och tjatar lite. Pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0