ensam


Jag är trött. Jag är ledsen. Jag förstår inte och jag orkar inte. Vad? Varför? När? Hur? ÅH! Jag kommer inte glömma, hur mycket jag än vill. Jag låter tårarna rinna, men du är fan inte värd det... Jag känner mig ensam. Men varför vet jag inte? Jag är omringad av fina personer. Det är jag verkligen. Men jag antar att alla har känt såhär, att man inte kan andas... Någongång i alla fall.

Ni kommer höra av mig mer imorgon. Då är det torsdag. Bara två dagar kvar till helg. Jag kommer nog känna mig lite bättre. Förlåt, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. Ha en mysig onsdagskväll, puss och kram / Sarah.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Jag vet hur det kan vara. Jag vet att jag inte känner dig men jag vill veta att jag finns här i alla fall<3:)



Ja vad är Pk?

2009-11-11 @ 21:09:59
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, sarah, du anar inte hur mycket jag förstår dig... har precis gått igenom samma grej, samma förvirring, samma tomhet.

Nu mår jag i alla fall bättre, är säker på att du också blir bättre snart. Du har massor av fina männsikor runt omkring dig, glöm aldrig det.



Snart känns det inte lika tungt bättre, tänk från den ljusa sidan. Den är sånahär stunder som gör att man kan uppskatta andra saker senare i livet.

Hare bra sarah, puss <3

2009-11-12 @ 16:36:48
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0