första november

En bild på båda oss som Emma har fotat, lite mer än ett år sen. Love it!

Hejsan bloggen. Sarah här igen, måste försöka få Julianna att skriva något inlägg, haha. Igår hade vi faktiskt riktigt kul måste jag säga. Vi var först några tjejer hemma hos Emma helt ovetande om vart vi skulle senare. Men efter några samtal var det fixat och vi hamnade någonstans på norr. Vi var där ett tag, men allting slutade med lite x-box spelande hemma hos en kompis och jag och Julianna kom inte hem förrän halv fyra på morgonen. Helt okej kväll!

Idag då, söndag, första november. Julianna drog hem för lite mer än en timma sen och jag har bara legat och degat i soffan med ostbågar och sprite. Nu sitter jag på den gamla vanliga platsen, sängen, och äter choklad som mamma var gullig och kom in till mig med. Blir väl att bara ta det lugnt idag med tanke på skola imorgon. En vecka lov till hade ju inte suttit fel! Eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ellerhur, ett lov till skulle inte skada ett dugg.. ;D

2009-11-01 @ 14:41:09
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0