Första Snön Är Alltid Vitast

Bästa vän Emma
Hejsan alla! Just nu sitter jag här med min bästa vän "snyggingen" även kallad, alltså Emma! Vi har precis bakat en kladdkaka och ätit den med faktiskt, inte lik oss alls, haha! Så vad har hänt idag då? För min del har dagen varit rätt lugn, men lite seg eftersom att vi nästan inte gör någonting i skolan. Men snart kommer väl alla prov, läxor och allt sådant kul. Jag bävar redan. Men det är sånt som händer. En sak som var lite mysigt, i alla fall enligt mig, det var att det snöade ute idag för er som inte har sett det än, haha. Så mysigt tycker jag, äkta "film och mys väder ", bara ligga och kolla på film och gotta sig.

Ja men vad händer nu då? Vi ska väl bara ta det lugn och kolla på en film och mysa, för det gör vi bara om det snöar ute, haha. Nej nu är jag för trött, lika bra att kila säger jag bara. Men ni får ha det så bra, så hörs vi snart. Pussar från Julianna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0