Jag Längtar Till Sommaren

Pic; Emma
sommarbild
Hejsan på er. Julianna här förstår ni! Gör ett litet inlägg nu, bättre sent än aldrig, eller vad är det man säger? hehe. Den här bilden jag har lagt in, det är på mig och Sarah, fy vad jag vill ha sommar... Bara att fortsätta att längta till allt det härliga. Mmmh!
Ja, i alla fall, idag har dagen mest bestått av skola och mycket skratt. Speciellt på matten! haha. Lite senare på dagen drog jag till Nypan (Nyköping) och softade lite, skaplig skönt!

Nu sitter jag här vi datan och nööööter musik och äter knäckemackor, härlig blandning! haha.
Nej, nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och sova för jag är sjukt galet trött. Ha det bäst, pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

jo det är jätte bra! :)

vad gör dudå?

2009-11-04 @ 15:22:43
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0