Kallt

Hej alla snygga människor!

Jag kan börja med att jag tycker att det är förbannat kallt idag, jag känner inte ens mina händer. Helt galet! Menmen, det kommer ju bli kallare, usch. Dagen har varit bra tycker jag och ikväll kommer den bli bättre kan jag lova! hihi.

Men i alla fall, så ska jag åka till Stockholm någon dag snart och köpa mig en jacka, för det behöver jag faktiskt nu. Jag har en kort Peak, det blir jättekallt. Så funderar lite på olika jackor, men jag kan inte bestämma mig! Så hjälp mig gärna och säg vilken av dessa som ni tycker är köpvärda =)

Här är jackorna, det är bara att tycka till om dom

Blå Canada Goose


Svart Canada Goose


Svart Fjällräven 
 
Pussar från Julianna! ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker den mörkblå var finfin :)

2009-11-13 @ 17:22:58
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/
Postat av: viktoria

jag tycker den blåa goosen :)

2009-11-13 @ 18:31:17
URL: http://viem.blogg.se/
Postat av: krök

ingen av dem alla är så 2002

2009-11-15 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0