nötter och choklad


Hej bloggen! Sarah här. Kom nästan precis in från det regniga vädret. Efter skolan gick jag till stan för att träffa mamma, vi skulle ju kolla efter skor. Men hittade inga! Om Katrineholm skulle införskaffa en DinSko så skulle man ju nästan inte behöva åka någon annanstans och shoppa... Men bara nästan, haha. Jag fick i alla fall med mig ett par strumpbyxor med mig hem som jag är lite osäker på om jag kommer tycka om. Får se när dem sitter på. Och skorna då, jag ska ta och leta upp ett par på internet nu. Är ju sugen på dem där kängorna från H&M. Annars fick vi bara med oss någon god bakelse var med nötter och choklad som smälter i munnen, samt en daimtårta. Haha, det blir en mamma-dotter kväll framför tvn ikväll. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0