old pics

Pics; Sarah


Hejsan! Tänkte bara meddela läget, va. Sitter i sängen och lyssnar på musik och kollar på gamla foton som jag fotat. Det som spelas just nu är Sum 41 - With me, grymt bra låt! Förut kom mamma in med mina kängor jag beställt, från H&M ni vet? Dem är riktigt snygga, men förstora! Åh, vad ledsen jag blev. Jag ska skicka tillbaka dem och sen får jag se om jag beställer ett par nya fast i storlek 39 eller om jag köper ett par andra skor. För dem ser så jäkla stora ut! Riktiga båtar! Haha. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag fortsätta att kollar på foton, lyssna på musik och mysa med min katt Lillen. Han har bosatt sig i mitt rum tror jag. Ligger här dygnet runt förutom när han äter mat. Puss / Sarah.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Oh vilka vackra bilder:O:D<3 Sum 41 är faktiskt riktigt bra:D Hehe autxh>.< jobbigt att man inte kan prova online;) HAHA riktiga båtar hehe haha:D Oh jag vill också ha en gullig och mysig katt:)<3



Haha ja vet så var det för mig typ första säsongen men sen tog de så lång tid innan nästa kom så jag lyckades dra mig ur beroendet haha:D

Oh ta lite bilder vet ja!!:D

2009-11-12 @ 20:57:56
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0