pussmun


Hejsan! Har inte haft tid eller ork för bloggen idag faktiskt. Men sånt händer ju det med. Just nu gör jag inte så mycket, kom ut ur duschen för en stund sen och nu har jag tagit på mig myskläderna, tänt massa ljus och bäddat ner mig i sängen. Mycket skönt måste jag säga! Jag ligger och kollar på lite saker, kläder, skor och så vidare på internet också. Hittar massor som jag vill köpa hem!! Dels den här telefonen, har alltid velat ha en. Så coola ju. Klackskor-modell finns ju också. Den vill jag med ha :D
... Ska fortsätta leta lite nu! Godnatt, puss Sarah.

Kommentarer
Postat av: amanda

hej :)

allt bra?

2009-11-03 @ 21:36:30
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0