Sälen


Hej på er alla, Julianna här!

Hoppas ni mår bra, för det gör jag idag. Denna dag har varit ganska lugn, i skolan var det bara datorkunskap och foto. Ganska skönt faktiskt. Efter skolan drog jag och Emma till min mamma och sen käkade vi på stan och bara myste. Efter ett litet tag så ringer Emma upp mig när jag är på väg hem, då berättade hon att jag ska med henne och hennes familj till Sälen innan sportlovet. Ni skulle bara sett min reaktion, jag blev hur glad som helst, och det är jag fortfarande kan jag säga! Det kommer bli grymt kul, jag har längtat sen förra vinterna att stå på brända och bara köra. Så efterlängtat! hihi.

Nu ska jag inte säga så mycket mera, ska kila ner snart och kolla på en skräckfilm med mamma och till det blir det pepsi och någe gott. Det blir mys. Ha det bäst så länge! Pussar! =)

Kommentarer
Postat av: Leonard

Oh datorkunskap o foto låter kul och och det är mysigt att sitta o äta på stan ja hehe:D Haha pepsi och skräckfilm på en torsdag? Ska man inte ligga o sova:P Och du var mig en söt prick haha:D

2009-11-12 @ 22:14:50
URL: http://leonardcamitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0