till nyår

Det är lika bra att vara ute i god tid när det gäller klänningar till nyår. Anntingen panik-köper man någon dagen innan eller så beställer man för sent från internet och klänningen kommer inte förrän veckan efter. Vi som älskar klänningar har redan börjat leta och här är våra favoriter än så länge. Dessa kommer från Asos och Nelly.

Jag tänker: Less is more. Jag gillar när det är enkelt, men ändå detaljerat. Tänk det här med ett par snygga skor, rätta accessoarerna och lite snygg make up. Det blir nog helgrymt. Eller vad säger ni?

Jag tänker: Eftersom jag slog på "stort" förra nyår och hade på mig en gräddbakelse till klänning nästan så tänkte jag tona ner det lite det här året och köra på den lilla svarta, men för att skoja till det lite - fokus på ryggen. Till detta tänker jag silvriga accessoarer, ett par snygga heels och röda läppar!


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: thanks!

2009-11-08 @ 22:08:02
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: vickan

den längst åt vänster i sarahs favoriter har jag tänkt :D men vem vet. snygga allihopa =D

2009-11-08 @ 23:02:31
URL: http://viem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0