halloween

Pic; Sarah

Hej bloggen. Sarah is in tha house!! Igårkväll blev det inte riktigt som det var tänkt. Men vi var med ett snyggt gäng hemma hos Felix och hade det trevligt till skön musik och idol. Runt småtimmarna, säger man så? haha, så drog vi ner till stan och käkade pizza. Sen gick jag och Julianna hem till mig och somnade ganska kvickt.

Idag vaknade vi, eller jag i alla fall, runt halv ett. Då tog jag i princip bara på mig kläder, käkade en macka och sen åkte jag, mamma, Thomas och Oskar till kyrkogården och tände ljus till tre fina personer. Nu sitter jag i min säng, i mitt väldigt ostädade rum och gör ingenting. Julianna drog precis till sin mamma, men hon kommer hit snart igen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på... Kolla på tv kanske. låter bra! Tagga lite till ikväll också, då vi verkligen kommer slå klackarna i taket.. Hoppas jag :) Vad ska ni göra ikväll? Glad halloween föresten, eller läskig kanske man säger?

bailando reggaeton

Pic; TheCobraSnake

Nu drar vi iväg och slänger klackarna i taket med ett snyggt gäng! Hoppas ni får en minst lika bra kväll som vi kommer! Kram!

taggar till


Vi har precis dragit tummarna ur och duschat. Dock inte ur varandra.. Och inte med varandra... Skitsamma, hahaha. Nu sitter vi med varsin dator i sängen och taggar till, till mycket skön musik. Funderar på vad vi ska ha på oss ikväll och snart ska vi nog käka litegrann. Gött! Vad gör ni dååå? PUSSEN!

pictures

Pics; Sarah



14:15


Klockan är 14.15 och vi har inte ens kommit ur sängen, hur bra? Känns som om vi borde börja fixa oss och göra någonting av den här dagen också, inte bara låta tiden flyga förbi. Så det blir la duschen snart och lite annat smått och gott som behöver fixas då kvällen troligtvis bjuder på lite party. Men vad ska man ha på sig? Har en stark känsla av det kommer ligga kläder över hela golvet ikväll. Men hey? Vad gör det om hundra år? Ingenting, ingenting, ingenting! PUSS!

dance fucker, dance



Klicka på bilderna för att lyssna på två något gamla låtar, men ack så sköna! Hell yeaaaaaaahhh!!

örsnibbar



Hej folket. Sarah här. Julianna ligger bredvid mig och sover, den nöten. Även fast vi sa att vi skulle vakna tidigt och jag väckte henne(genom att dra henne i örsnibbarna, he-he) för tre kvart sen. Får ta i med hårdhandskarna snart... Neeerå!
Men vad händer idag då? Kanske lite gym, kanske lite lek med kameran. Behöver ju lite bilder till header och profilbild osv. Sen ikväll blir det nog lite roligare i alla fall. Fredag ju! Alltid kul.

Nej hörni, ska ta och väcka Julianna nu för jag börjar bli vääääldigt hungrig och frukost skulle inte sitta fel. Hörs snart, puss!

glass


Hey you! Vi tog en sväng till ICA förut och köpte lite gottis. Glass, choklad och chips. Det var tänkt att vi skulle käka det till en ny Wallander film, men datorn ville inte sammarbeta så det fick bli någon b-skräckfilm från watchXonline, kollade dock bara halva så det fick bli lite Hannah Montana också. Haha. Så bra!

Nu ligger vi i alla fall nerbäddade i sängen och lyssnar på musik, kollar bloggar och pratar med vänner på MSN. Kommer nog somna inom någon timma. Lika bra. Har bestämt att vi ska gå upp tidigt imorgon också. Kanske drar en sväng till gymmet då eftersom det inte blev något med det idag. Illa! Men är det höstlov, så är det. Vi stänger ner bloggen för idag nu. Hörs imorgon. Puss och godnatt.

wardrobe


Klänning från TopShop, Leggings från Åhléns, skor från SkoPunkten och Sarahs pälsmössa från Lindex. Voila!

it's all about the shoes


Fjorton par godingar från H&M, Nelly och Asos. Vi skulle ju inte tacka nej till dessa kan vi ju säga. Rawr! Grrr! Enjoy!

I våra högtalare just nu


The All-American Rejects - Dance Inside


Justin Timberlake ft. Andy Samberg - Mother Lover


Chris Brown - So Cold


Henok Achido ft. Sophia Somajo - Pusher


Medina - You And I

Yah, det är vad som dunkar ur våra högtalare just nu. Lagom tilltaggande för gymmet som vi ska till snart. Pumpa Pumpa Pumpa!!

Julianna and Sarah - in our way



Hejsan! För er som inte bor i Katrineholm och inte vet vilka vi är så heter vi Julianna Johansson och Sarah Ankarstrand. Vi är två sköna tjejer på sexton höstar och lite till. Haha. I vår blogg kommer du få läsa om vår vardag in our way, lite shopping, intressen, foton och så vidare. Fin blandning, mix - whatever! Det kommer att dyka upp en header och lite annat smått och gått inom kort. Men vi var så ivriga på att börja skriva så vi kör utan det ett tag. Lika bra. Hoppas ni kommer gilla det... Eller nåt. Vi hörs, hejdå!

RSS 2.0